Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "wtyk kontrolny" do COM, inna nazwa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "wtyk kontrolny" do COM, inna nazwa?
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Mon, 21 Jan 2019 18:38:08 +0100
W dniu 21.01.2019 o 09:50, Uncle Pete pisze:
Skoro masz informację, które piny są zwarte, czy nie możesz sam takiej wtyczki zlutować?

Mam coś takiego wyrzeźbione z wtyczki nabytej za parę złotych, ale
rzeźbiłem bez lutowania, bo ne mam... mikrolutownicy (tak mój
neologizm). Ta, którą mam w życiu-never nie pozwoli na bezkolizyjne
polutowanie tego-co-tsza. Dlatego powtykałem tam druty luzem, i jakoś
działa, ale druty w każdej chwili mogą wypaść z dziurek, niestety.