Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Granice absurdu [crosspost]
From: RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>
Date: Sun, 20 Jan 2019 18:46:57 +0100
Hello Adam,

Sunday, January 20, 2019, 3:54:09 PM, you wrote:

[...]

> Dodatkowo ze względu na Rodo, jak przyjmują komputer do naprawy, to
> czyszczą dysk.
> Czyli obecnie wgrywanie nowych programów nie ma sensu."
> Czy naprawdę ktoś o inteligencji przynajmniej ameby jest w stanie
> czyścić dane z powierzonego sprzętu ze względu na RODO?

Dziwne, że obiekcje do RODO znikają w przypadku naprawy płatnej.
Niedawno wymieniałem spuchniętą baterię w telefonie - miało być na
gwarancji. Miało trwać do dwóch tygodni i oczywiście telefon
wyczyszczony do dna.

Przy naprawie płatnej potrwało 2 godziny i nic nie trzeba było
czyścić.

--
Best regards,
 RoMan