Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak "naprawić" dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak "naprawić" dysk?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 16 Jan 2019 10:34:08 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 15 Jan 2019 09:48:52 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5c3d9e74$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
od ToMasz <Nieczytam@orange.pl>  :

>jak już wcześniej wspominałem - piszesz sobie i muzom. Ja z powyższego
>akapit wiem, że Ty dałbyś radę w 5 minut, ja nie i nie mam szans na
>jaśniejsze wytłumaczenie.
>PS. pisałem już że rejestrator ma w dupie istniejące partycje?

Po pierwsze, trzeba było podać wyniki SMART.
Po drugie nic z tym nie zrobisz(chyba, że chcesz hackować firmware
dysku lub rejestratora)
Po trzecie gra nie warta świeczki(zawieś dysk w gablocie dla
przyszłych pokoleń)