Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] swift 1 morele v x-kom skąd takie różnice

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] swift 1 morele v x-kom skąd takie różnice
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sun, 13 Jan 2019 01:19:48 +0100
W tańszym zauważyłem ważną różnicę ale programową - jest nią system Windows 10S zamiast Windows 10 Home w tym droższym. Dziwne jest jednak dla mnie, że sprzęt o tak dużo lepszych parametrach (lepszy procesor, większy ekran, lepsza pamięć itp) jest tak dużo tańszy a tego nie może powodować różnica w wersji systemu.

Tym bardziej że z wersji S można zupełnie legalnie przejść na zwykłą. Osobiście obstawiam, że ten laptop taniał, a Morele, mając tylko jedną sztukę na stanie, nie skorygowali ceny.