Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukowanie koperty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukowanie koperty
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 8 Jan 2019 17:46:57 +0100
W dniu 2019-01-08 o 17:03, ń pisze:
Różne drukarki różnie obsługują wkładanie i "pozycjonowanie" kopert.
Na Samsungu laserowym formaty kopert C6, C5, DL i z rzadka B5 opanowałem.
Za to nie daję rady opanować druku na A5.
RTFM.

Żeby skomplikować sprawę dodam jeszcze marszczenie/prasowanie koperty i kombinowanie którym bokiem wkładać ;-)

Ostatnio kilka godzin walczyłem z KM która nie wiedzieć czemu przy powtarzalnym zleceniu nagle inaczej rozpoznawała format C5. (a kierunek wkładania musiałem zachować) ;-)