Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Drukowanie koperty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Drukowanie koperty
From: Kamil <nospam@tlen.pl>
Date: Tue, 8 Jan 2019 07:56:49 +0100
Witam

W związku z upierdliwą procedurą drukowania adresu na kopercie w M$ Office 2000 spróbowałem inaczej. Zrobiłem adres na kopertę i wydrukowałem na kartce A4:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/6c968ee9d4db0037

No i fajnie, powinno być dobrze. Włożyłem więc do drukarki kopertę i co wyszło:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/38cbd5f6366ca6e7

Drukarka Samsung M2026W.

Jak to rozumieć? Czy programiści sterownika do drukarek i edytorów tekstu to kretyni? Dawno temu po długich i ciężkich walkach udawało mi sie zaadresować kopertę na starszych atramentówka Canon. Jak by nie patrzeć to paranoja.Czy trzeba skończyć specjalne studia adresowania kopert z komputera?

Pozdrawiam