Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] internet w Chinach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] internet w Chinach
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Fri, 4 Jan 2019 13:03:10 -0600
Czy ktoś tu ma jakieś dobre pojęcie na temat cenzury internetu w Chinach?
Wybieram się tam za parę dni (nie do HK tylko na ich główny teren)
i troszkę nie podoba mi się fakt, że strony www jakie mogę potrzebować
są z Chin nie dostępne.

Ktoś się orientuje czy jest jakiś sposób na obejście tych zabezpieczeń?
Jakieś publiczne, niedrogie lub darmowe VPN do Europy/USA/Singapuru?

A może jest jakiś łatwy sposób na założenie servera VPN lub serwera
proxy w USA/Polsce na moim własnym pececie przed wyjazdem
i potem już w Chinach serfowanie za pośrednictwem tego mojego
komputera mieć "okno" na internet poza żelazną kurtynę?