Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do wiedzmina 3?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 02 Jan 2019 01:27:44 GMT
On 2019-01-01, Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote:
> Osoba podpisana jako Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>

> 50%, czyli 1 rdzeń na 100%. Dlatego muli. Takie obciążenie może być w
> momencie ładowania strony nadużywającej javascriptu, ale potem powinno
> spaść.

Nie spada bo to jest de facto ciągłe wyświetlanie kilku filmików/cyrków
flaszowych, najcześciej bez wspomagania sprzętowego. To mulenie to
zresztą tez nie jest jakieś tragiczne - da się z tym zyc, choć w
porównaniu z np. takim niskonapieciowym i5 kabylake jest zauwazalna
różnica.

> Sama strona bez reklam ładuje się szybko i nie muli, więc za zamulacz robi
> pewnie rotator reklam serwowanych przez bezmózgiego dostawcę (na co
> wskazuje nazwa outbrain ;-)
> Nie zagłębiałem się w kod ładowany na stronie, a tam gdzieś jeszcze może
> siedzieć jakiś ukryty kopacz kryptowaluty…

Nie chciało mi się tego równiez analizować. Stadardowo mam adblocka i
Ghostery, które ubijają znakomitą większość atrakcji :)

--
Marcin