Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka laserowa
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 28 Dec 2018 17:51:19 +0100
W dniu 2018-12-28 o 17:07, ń pisze:
Kolor laserowy to spory klamot w chałupie.

Zwłaszcza jednoprzebiegowy, ale akurat ten model taki wielki znowu nie jest - 40cm x 45cm x 39cm - trochę wyższy niż kolorowe kompaktowe drukujące w ślimaczym tempie Samsungi 4-ro przebiegowe.
Ale mam dla niego fajne miejsce w garderobo-graciarni.
Podpiąłem do niego nano-router od TP-Linka (TL-WR702N) jako klienta i po sieci wifiriffi sobie drukarka śmiga.

Toner zamiennik widzę po 23zł do 6125 lub zasypka z czipem za 13zł.
Fajnie.

zdrówko

--
Irokez