Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 27 Dec 2018 23:32:42 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 27 Dec 2018 17:50:18 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <q02vsa$ja6$1@dont-email.me>
 od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :

>Dobrze napisałeś. Ty nie wierzysz. Natomiast jeśli cokolwiek polecasz,
>postaraj się napisać jakie są plusy i minusy. Ja, procka który ma mniej
>niż 1000 punktów w passmarku, nie poleciłbym nawet wrogowi.
>A teraz najlepsze. gość pisze że ma C2D. pomińmy te najwolniesze modele
>i wylosujmy że ma (chyba ze napisał jaki - nie znalazłem) e8200
>który ma..... tam tara tam 1800 punktów.
>https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core2+Duo+E8200+%40+2.66GHz&id=950

Jeśli chodzi o test przeglądarkowy, tu mamy(sortowane po Jetstream):
https://dev1.notebook-check.com/index.php?id=2436&sort=b_338_919&deskornote=2&archive=1&id=2436&perfrating=1&or=0&showBars=1&3dmark06cpu=1&sunspider=1&octane2=1&jetstream=1&cpu_fullname=1&l2cache=1&l3cache=1&tdp=1&mhz=1&turbo_mhz=1&cores=1&threads=1
https://tiny.pl/tq595
Można sobie wyrobić zdanie na ten temat.

Co do konkretnych www, to do niedawna przodował morele.net, ale coś
poprawili i jest znacznie lepiej.
Mam gdzieś link do dziada, który ładuje się tak z 10x wolniej niż
wp.pl ale teraz go nie znalazłem(jakiś portal technologiczny, jak
sobie przypomnę, to może zapodam).
Można podać też tomshardware.com, ale widziałem gorsze padaczki.

Oczywiście jak się ma I7 nowej generacji uświrdlony na stałe na 5GHz,
to kłopoty mijają.

Generalnie trend jest taki, że więcej GHz(3.7 minimum) i 4 rdzenie
fizyczne jakoś jeszcze działa, ale za dwa-trzy lata to też będzie
trup.