Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
From: stalowe@gmail.com
Date: Thu, 6 Dec 2018 21:21:43 -0800 (PST)
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 01:20:58 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> Czy ktoś z grupowiczów ma taką plujkę Brothera ze skanerem?

Ja taką posiadam, i owszem ma taką opcję.
i jak już wspomniał Jacek, włącza się to w porach nocnych - można być czasem
zaskoczonym. Nawet myślałem żeby jej przestawić zegar +12h żeby nie budziła
dzieci bo była w tym samym pokoju. Teraz mam ją w sypialni i w sumie mnie nie
obudziła, ale sen mam mocny.
Tusze mi nie zasychają (mam ją chyba 4 lata). Drukuję raz często, raz rzadko
(np w lecie przez wakacje) - nie było problemu z tuszem.
--
jureko