Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Windows10 nie lubi pamieci

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Windows10 nie lubi pamieci
From: the_foe <the_foe@costamcostam.pl>
Date: Fri, 23 Nov 2018 19:32:24 +0100
To jest nowiutka płyta, ale może spróbuję.

raz miałem wlaśnie z nową płytą tak. System nie działał stabilnie wieszal się nieoczekiwanie, obniżyłem taktowanie pamięci i działało absolutnie bez problemów. Ale kiedy już mijało 6 miesięcy, to ze względu na "silną rękojmię" (do tego czasu wady produktu uznaje się automatycznie za powstałe przed wydaniem produktu) postanowiłem wymienić sprzęt - w BIOSie przywróciłem nominalne taktowanie pamięci, ale wtedy już padło na amen - nawet BIOS nie był w stanie wystartowac.

--
@foe_pl