Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RMA wadliwego dysku WD.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RMA wadliwego dysku WD.
From: "n" <n@a.e>
Date: Tue, 20 Nov 2018 12:13:50 +0100
Uff, musiałem dzwonić do HP (0080027549338) żeby utworzyć RMA, trzeba najpierw
wprowadzić na swoim koncie swój adres (Add New Address), żeby pokazały się
dalsze opcje (wybór produktu z listy zarejestrowanych) na stronie Create RMA.
Tym niemniej otrzymanie w ramach RMA dysku recertyfikowanego i z gwarancją
tylko do końca biegu obecnej nie jest tym, co lubią tygrysy...

Dysk kupowałem w bestcena pl, który to sklep ma różne opinie.
Tym niemniej świta po głowie myśl, że jak wymienię przez sklep, to może
gwarancja (chocby przypadkiem z uwagi na np. datę produkcji 'nowego' dysku)
zacznie biec na nowo?