Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive uszkodzony przez program Seatools

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive uszkodzony przez program Seatools
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 03 Nov 2018 21:52:56 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia 03 Nov 2018 19:44:26 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <5bddfa9a$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
od pueblo <nomail@nomail.pl>  :
>Witaj A., 03 lis 2018 w news:prkieq$ks9$1@node2.news.atman.pl
>napisałeś/aś:
>
>Programy do odzyskiwania
>>
>Ściągnij ChipGenius, usbdriveinfo. Sam tak ostatanio ratowałem pena, ale
>już cholera ni pamiętam szczegółów. Te programy pokażą ci jak tam jest
>układ. Po tym numerze szukasz w necie programu, którym przeflashujesz
>pena. Pamiętam, że na jakiejś ruskiej stronie było tego od groma.

https://www.usbdev.ru/files/
Wątpię, by SeaTools uszkodził tego pena.
Raczej mu się padło bez niczyjej pomocy, a SeaTools zwisł przez to
przy enumeracji urządzeń.