Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd
From: Animka <animka@to.nieja.wp.pl>
Date: Fri, 2 Nov 2018 20:15:50 +0200
W dniu 2018-11-02 o 00:28, Roman Tyczka pisze:
On Thu, 1 Nov 2018 22:57:37 +0200, Animka wrote:

Idź do Komputronika (nawet online) lub Euro AGD to oszukanej karty nie
kupisz.

LOL

Czego lolujesz? Akurat tu wyjątkowo ma rację.

Dkaczego wyjątkowo?

Mam Ci tłumaczyć znaczenie słowa wyjątkowo?

Sobie wytłumacz. bo nawet podstawowych spraw nie odróżniasz. Poza tym to mało co umiesz.
Teraz się faktycznie przekonałam, że jesteś jakiś niedorozwinięty.

--
animka