Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przesmarowanie lapka - jaka pasta i termopady?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przesmarowanie lapka - jaka pasta i termopady?
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Wed, 31 Oct 2018 10:31:09 +0100
Nie zrozumieliśmy się.
Sam system chłodzenia jest mi niepotrzebny, bo i po co (natomiast zapewne potrzeba zmienić pastę na prockach - zostałem jednak nieco ostudzony cenami dobrych past).
Bez pospiechu szukam innej karty graficznej (ATI zamiast posiadanej nVidii) z
uwagi na potrzebę oglądania więcej niż 2 monitorów.
Nowa karta powinna być z radiatorem do ATI (żeby uniknąć kłopotów z różnicami grubości pająka/karty/radiatora w porównaniu do radiatora nVidii).

-----
For use in models equipped with NVIDIA Quadro FX 1800 graphics systems