Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mini PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mini PC
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 29 Oct 2018 21:22:46 GMT
On 2018-10-29, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> wrote:
> Szukam czegos w rodzaju Mini PC, czegos co uciagnie nowoczesna
> przegladarke, Firefox lub Google chrome. Ale chcialbym zeby to mialo wi-fi,
> bylo jak najmniejsze i jak najtansze, jako ze uruchomie to raz na miesiac,
> moze. Dotychczas uzywam Raspberry Pi ale sie nie sprawdza, jest za slabe i
> sie restartuje kiedy tylko wiekszy skrypt zamuli na przegladarce.
> Moze byc na Androidzie, Windows lub Atom, jesli tylko uciagnie
> przegladarke, Teamviewer i Resilio Sync.
> Podlacze to do TV wiec nie potrzebuje glosnikow ani bluetooth.
> [...]

Aby nie muliło na współczesnych stronach to tak 4GB minimum. Pamięć
jest wąskim gardłem, nie procesor.

Jeśli chcesz w miarę tanio to poszukaj jakiś chińskich SBC w stylu
Z83II. Chyba widziałem modele z 4GB pamięci. Wrzuć ogólnie na alim mini
pc.

Sam używam takiej (tego typu) maszyny:
https://www.aliexpress.com/item/Mini-PC-Intel-Celeron-J1900-Quad-cores-Barebone-Fanless-Micro-Desktops-Computer-Household-Nettops-Dual-HDMI/32815150354.html

z 8GB RAMu, ale na tak okazjonalne uzycie to nie ma za dużego sensu.

--
Marcin