Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Drukarka drukuje tylko 1 egzemplarz dokumentu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Drukarka drukuje tylko 1 egzemplarz dokumentu?
From: Wojciech <michaljasminum@gmail.com>
Date: Fri, 26 Oct 2018 09:29:47 -0700 (PDT)
Witam,

mam drukarkę hp LaserJet 1200 series i po przeinstalowaniu systemu Windows 7
zbuntowała się i drukuje tylko jeden egzemplarz dokumentu bez względu na to ile
kopii ma drukować (Plik>Drukuj>Liczba kopii ....). Jeśli chcę np. wydrukować 5
szt. jakiegoś dokumentu, muszę 5x nacisnąć przycisk Drukuj. Jest to wkurzające.
Sterownik, który mam zainstalowany to: HP LaserJet 1200 Series PCL 5.

Czy wina może leżeć po stronie sterownika?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozd,
Wojciech