Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] podróbka GTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] podróbka GTX
From: stalowe@gmail.com
Date: Tue, 23 Oct 2018 14:03:39 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 23 października 2018 22:27:36 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> a tak na zasadzie tonący brzydkiej się chwyta. próbowałeś jak ta karta
> zachowa sie pod linuksem? Bo być moze otwarty sterownik, nie będzie
> pytał ile ma ramu tylko sam sprwdzi? Nawet jak nie będziesz grał na
> linuksie, to przynajmniej będziesz wiedział komu sprzedać
No tak, próbowałem.
Chciałem po latach zobaczyć jak wygląda Tomb Raider i dlatego ją nabyłem. Gra
chodziła ładnie. Pod Linuksem właśnie (na steamie).
Ale np chiałem córce włączyć Cities Skyline i już zaczęły się problem - gra
wiesza się po paru minutach lub od razu. Na Linuksie i Windowsie. Inne
podobnie. Serwis nie znalazł problemów, ja widzę je w karcie (pojawiały się
artefakty itp). Tak na codzień nie mam z tym problemu wiec mogę z tym żyć ;).
--
jureko