Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] mały, szybki, niezabijający ceną ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] mały, szybki, niezabijający ceną ssd
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 12 Oct 2018 11:12:58 GMT
Mam sobie peceta do obróbki multimedialnej. W trakcie procesu
przewalają się tam średnio 20-200GB danych na projekt. W tej chwili mam
tak to zorganizowane, że system (Windows, Linux) jest na jakimś
starszym ssd (KINGSTON SV300S37A120G), podręczne repozytorium danych na
mechanicznym, a bieżące dane projektowe na nieco młodszym ssd (WDC
WDS250G1B0A-00H9H0), ale też żaden wypas.

Pomyślałem sobie, aby dołożyć jakiś mały, ale szybszy ssd co by robił
wyłącznie za swap (oba systemy) i miejsce dla plików tymczasowych (tez
oba). Myślę o m.2. Evo 850 na karcie pcie, 250GB. Jest sens?

--
Marcin

  • [PECET] mały, szybki, niezabijający ceną ssd, Marcin Debowski <=