Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sun, 23 Sep 2018 11:40:37 +0200
On Sun, 23 Sep 2018 11:24:50 +0200, Sebastian Biały wrote:

> A potem liczysz proporcje i okazuje się że to jest 1/5 rynku "allegro".

Pisałeś o archeologii przed dwoma laty, obaliłem to i to dziś, a nie przed
dwoma laty.

> W dodatku sporo z nich ma zaznaczona złą opcję i w rzeczywystości mają
> 1GBit. A jeszcze sporo z nich ma kartę wifi 1200 co jest już troche
> konkurencyjne do ethernetu 1Gbit.

To już nie ma związku ze stwierdzeniem o nieistnieniu ethernetu we
współczesnych komputerach.

> Archeologia. A to że do jakiegoś gówna Medionu wstawiają 100Mbit to nic
> dziwnego.

Sprawdziłem na wyrywki dwa laptopy, nie jakiegoś Mediona, tylko Asusa i
Lenovo, oba miały w specyfikacji Ethernet. Zatem ...nie archeologia.

Może po prostu nie każdemu jest potrzebny gigabit po skrętce w lapku, bo
służy tylko do awaryjnego podpięcia?

Archeologią to jest być może RS232 lub Centronics.

ps. ale wiem, że nie odpuścisz i będziesz odwaracał kota ogonem aż naszcza
na sufit

--
pozdrawiam
Roman Tyczka