Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Spalony kontroler PCI-E?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Spalony kontroler PCI-E?
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Wed, 12 Sep 2018 21:51:45 +0200
On 9/10/2018 1:50 PM, Poldek wrote:
 Wysiadło PCI-E - jak to
dokładniej sprawdzić?

W port PCIex16 wsadzić kartę PCIex1. Na przykład kontroler USB bo chyba najtańsze.

No niestety nie mam takiej karty, nie jest mi potrzebna i nie chcę kupować tylko do testu, który z niepomijalnym prawdopodobieństwem wykaże, że slot jest jednak bezużyteczny. Na razie wymieniłem bateryjkę na płycie, zresetowałem ustawienia BIOSu i nic. Gdy karta GT210 jest w tym slocie to się grzeje, jak przy normalnej pracy, ale nie daje ani krzty sygnału do monitora. Czyli zasilanie jest. Kabel DVI sprawdziłem i jest dobry.