Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] obraz dysku, przeniesienie sytemu ratunkowego...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] obraz dysku, przeniesienie sytemu ratunkowego...
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 28 Aug 2018 16:59:40 +0200
witam
nowy laptop ideapad320. PArtycje:
1. fat32 30mega boot
2. unknown 16mega
3. ntfs - ok300 giga - windows
4. ntfs - 1 giga - zawiera katalog recovery w którym jest plik o objętości 340mega - sądzę że to obraz partycji z windowsem

kwestią czasu jest "pad" dysku a innego nośnika z windowsem i sterownikami nie mam. mogę "zgrać" plik recovery... ale jak z niego odtworzyć obraz partycji? Po kija jest pierwsza malutka partycja? i druga? A może inaczej. czy dało by sie zrobić "lustrzaną" kopię dysku, ale z zastrzeżeniem że ta główna duża partycja będzie dużo mniejsza? (bo nowy dysk to mniejszy ssd) Przy czym to rozwiązanie to ostateczność, bo "backupem" będzie dysk, a nie plik na dysku.

ToMasz