Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDMI (komputer) -> DVI (monitor)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDMI (komputer) -> DVI (monitor)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 24 Aug 2018 16:21:47 +0200
Cześć.

Czy istnieje szansa aby komputer (AM4 Ryzen G) mający wyjście HDMI i DisplayPort był w stanie pogonić monitor z DVI za pomoca pasywnej przelotki? Na razie pomijam HDCP, interesuje mnie tylko czy wynegocjuja sobie protokół DVI. W druga stronę to czasem działa, czyli jak jest nowy monitor do starego komputera. Ale w tą stronę nie podpinałem.

Szansa jest, ale jak ktoś nie odpowie że sprawdził na jakiejś tam konfiguracji to chyba tylko test pozostaje. Pasywne niedrogie.

http://blog.exxactcorp.com/active-vs-passive-displayport-adapters-what-you-need-to-know/

Dobrze czytałeś o trybie pracy DisplayPort Dual-Mode (DP++).

I jeszcze ograniczenia dochodzą, na przykład pasywnie nie uzyskasz dual-link DVI (rozdzielczości powyżej 1920x1080 60Hz, 1280x1024 85Hz).

--
Irokez