Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [OT] UPC sobie leci w ...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [OT] UPC sobie leci w ...
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 16 Aug 2018 22:53:16 +0200
Sorry za OT ale tutaj jest wielu doświadczonych użytkowników komputerów :-)
Myślicie że majster w UPC w ciągu godziny przyjechał o 20.00 do mojego bloku i zreperował łącze?
Chciałbym się pozytywnie zdziwić.

Jak na razie zdziwiłem się transferem 20 pobieranie na UWAGA 0,2 MB/s wysyłanie w speed teście. Najpierw tłumaczenia o resecie rutera i takie tam ściemnianie o WIFI ale już w trakcie rozmowy prędkość wzrastała do 30/1,3

Taki "psipadek" czy to szersza praktyka UPC i trzeba im ciągle patrzeć na ręce?