Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Złącze M.2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Złącze M.2
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 9 Aug 2018 12:15:12 +0200
Intel® H97 Express Chipset with RAID 0, 1, 5, 10 and Intel® Rapid
Storage Technology 13 support
- 1 x M.2 Socket 3 with M Key, type 2260/2280 storage devices support
(both SATA & PCIE mode)*

* M.2 Socket 3 shares bandwidth with SATA_5/6, and supports M Key and
type 2260/2280
storage devices.

Powyższe jest napisane w opisie płyty. Wynika z tego że do złącza mogę
wetknąć dysk SATA albo PCIe. Jak wetknę dysk SATA to nie mogę używać
złącz SATA numer 5 i 6. A co jak wetknę dysk PCIe? IMO złącza SATA 5 i 6
nie będą blokowane. Dobrze kombinuję?

Nie patrzyłem do dokumentacji, opieram się wyłącznie na tym, co wyżej zacytowałeś. Nie widzę żadnej informacji o niemożności współużywania SATA i M.2. Jest tylko informacja o wspóldzieleniu pasma, więc w przypadku szczególnym dyski nie będą pracować z prędkością nominalną.

--
Pozdrawiam.

Adam