Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 02 Aug 2018 15:10:52 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 02 Aug 2018 15:06:45 +0200
 doszła do mnie wiadomość <ac06mdhdt8vras23ocdetprsjk43r2mg4i@4ax.com>
 od Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>  :
>Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 2 Aug 2018 13:02:04 +0200
> doszła do mnie wiadomość  <5b62e49d$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
>od "Tomasz" <toiowo@toiowo.pl>  :

>Nie stosuję płyt.
>Można niszczyć zdrapując nośnik szczotką drucianą(dwa-trzy zarysowania
>i po sprawie).

Jeszcze dodam, że warstwa nośnika jest nie po tej stronie, którą czyta
laser, tylko po przeciwnej, nośnik jest słabo zabezpieczony, więc
łatwo go zdrapać.