Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Sun, 15 Jul 2018 15:27:38 +0200
W dniu 15.07.2018 o 15:17, z pisze:
> Nie jestem audiofilem. Mój sprzęt kosztuje parę stówek.
> Od kilkunastu lat pewnie głównym źródłem dźwięku jest u mnie komputer.
> Zazwyczaj to dość budżetowe zestawy były a nie wypasione karty dźwiękowe
> dedykowane.
> Nie pamiętam kiedy usłyszałem jakieś zakłócenia z komputera.
> No może pierwsza moja karta na ISA grała  marnie. TO FAKT.
> Pierwsze mptrójki 128 też nie powalały jakością.
> Ale potem ...
> Gdzie te zakłócenia i w jakich warunkach je można usłyszeć?
> Szum, piski, pyknięcia, buczenie? Co Wy słyszycie?

Moja prywatna teoria jest taka, że jak ktoś nie ma słuchu to nadrabia
audiofilstwem.

Ze wszystkich moich znajomych, presję na hi-fi i audiofilstwo mają
głównie ci którym słoń na ucho nadepnął. Ci którzy się parają
muzykowaniem amatorsko bądź zawodowo, zadowalają się sprzętem z tak
bardzo lo fi, że aż czasami trudno uwierzyć jak bardzo lo.

p. m.