Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sun, 15 Jul 2018 14:23:43 +0200

Po co (poza chęcią słuchania myszy) i zaoszczędzenia paru groszy
używać karty dźwiękowej komputera?

No ale pytający chce właśnie to robić :) I mu odradzam.

Pytający chce podpiąć pasywne kolumny, myślę że lepsze od gównianych
plastikowych kolumienek za kilkadziesiąt złotych.
A ty zamiast poradzić jak to zrobić dobrze odradzasz.

Powiedziałem tylko że jak ma szukać wzmaka o  S/N lepszym od 80 dB to
może sobie darować. Niech poszuka byle jakiego, każdy będzie dobry.
Jakiś amplituner Sony, Technics czy Yamaha sprzed 20 lat. Już raczej
niech nie oszczędza na kolumnach.

Czyli ma kupować coś co już ma.

Pozdrawiam