Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Line In na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Line In na USB
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 15 Jul 2018 11:52:02 +0200
W dniu 2018-07-15 o 11:17, Piotr C. pisze:
Szybkie pytanko - potrzebuję zgrać coś ze starych kaset, materiał
sentymentalny. Dzisiejsze laptopy jednak - jak i popularne dongle na USB - mają
tylko wejście mikrofonowe. Zbyt wzmocnione, zaszumione. Potrzebuję więc dongla
z typowym wejściem liniowym. Nie musi być audiofilskie, ale nie kompletne
badziewie no i nie żaden hi-endowy DAC, bo to jednorazowa akcja. Ktoś, coś?

pozdrawiam

Też miałem taki problem.
Załatwiłem to kompleksowo riperem do VHS MEDIA-TECH MT4169 coś koło 50 zł.
Plus jest taki że wejście liniowe podlega teraz wszelkim regułom korektowa karty dźwiękowej i mogę sobie normalnie słuchać kaset jak innym źródeł w systemie.