Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 12 Jul 2018 00:52:24 GMT
On 2018-07-11, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:

> "Marcin Debowski" 3jmXC.611933$xL2.77182@fx04.ams1

> W notebooku mam TOSHIBA MQ01ABD100 półtora roku -- 4536 godzin, 1064
> włączenia.

> Mam też TOSHIBA MK3252GSX -- niemal dziewięć lat, 2785 godzin, 1247 włączeń,
> kupiona jako zewnętrzna, pracowała trochę w netboku jako wewnętrzna i trochę
> (zwykle leżąć bezczynnie jako magazyn) jako zewnętrzna w różnych (także w swej
> właśnej -- jak popadło) obudowach. Nie mam z nią problemu poza tym, że
> startując,
> żąda wysokiego (około 1 A) prądu.

> [...]

No gratuluje, ale przyznasz, mało kto powie, że identyczna, w sumie dość
specyficzna awaria 2ch dysków tego samego typu, po praktycznie takim
samym czasie, przechowywanych i uzytkowanych w takich samych warunkach
jak 6 innych dysków innych firm (tez 2.5"/2TB), to najpewniej zbieg
okoliczności?

Nb. okazałao się, że mam 3cie g. toshiby, też ten sam model. Brakuje mu
jeszcze ca 100h do ww. czasu.

Napisałem do toshiby z prośbą o komentarz. Nie byli łaskawi
odpowiedzieć.

--
Marcin