Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] BR, DVD, CD... problem z TOC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] BR, DVD, CD... problem z TOC
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Tue, 10 Jul 2018 10:53:52 +0200
W jaki sposób jest zapisywany TOC, czyli struktura katalogów na płytach?

Zawsze wydawało mi się, że po prostu z kolejną sesją nagrywany jest w całości
nowy TOC. A wczoraj taka sytuacja - nagrywam (w Nero) drugą sesję, ale
zauważyłem przy sprawdzaniu, że źle wpisałem datę jednego z plików.

Chcę nagrywać 3. sesję i zonk. W Nero widzę poprawną datę, a w Eksploratorze
(oraz w TC) złą.

Myślę - Windows nie chce wczytać ostatniej sesji. Odpalam więc MagicISO, bo
pamiętałem że umożliwia on podejrzenie TOC-a z wybranej sesji. I tutaj jeszcze
większe zdziwienie, bo w każdej sesji TOC jest taki sam i jeszcze bardziej
wybrakowany (w ogóle zniknęła część plików).

Więc - jak to jest z tym TOC na płytach wielosesyjnych?