Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS-a kupując — na co zwrócić uwagę?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS-a kupując — na co zwrócić uwagę?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 09 Jul 2018 03:38:09 GMT
On 2018-07-08, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> Mi nie starcza do transkodowania filmów serwerem PLEX.

Mi starcza do robienia tego samego z Emby :)
Ale to są właśnie te zastosowania, które trzeba rozważyć. Podstawowa
funkcja NAS to wkońcu nie serwer multimedialny z transkodowaniem w
locie.

Natomiast zmiana atrybutow pierdyliona malych plików będzie głównie
zależec od szybkości operacji dyskowych i buforów operacji dyskowych, a
w niewielkim tylko zakresie od procesora.

--
Marcin