Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop+tablet - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop+tablet - warto?
From: "Tom" <toiowo@toiowo.pl>
Date: Tue, 3 Jul 2018 11:48:39 +0200
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:phfc5b$5al$1@node1.news.atman.pl...

Dzięki za odpowiedzi. Ich analiza powoduje, że być może powinienem
myśleć o laptopie z odłączaną klawiaturą.
Czy ktoś ma coś takiego i mógłby napisać do czego i jak używa?

Myślałem o zestawie laptop+tablet ponieważ laptop jest zwykle większy,
ciężki, szczególnie z baterią. Moja myśl była taka, by w domu używać
laptopa podlączonego do prądu, a poza domem tablet na baterii,
ale oba z podobną funkcjonalnością i wymiennością danych.

Najczęściej używam poczty elektronicznej i przeglądam strony www.
Oglądam filmy, w szczególności te na YouTube. Czasem ściągam
je na dysk twardy.
Korzystam także z MS Office'a, głównie z MS Worda i MS Excela.
Nie używam i nie zamierzam używać gier.

Czy tablet zawsze pracuje pod androidem?

Pozdrawiam
Tom