Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Lenovo ThinkCentre M91p + Intel SSD 750.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Lenovo ThinkCentre M91p + Intel SSD 750.
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Thu, 28 Jun 2018 13:40:05 +0200
Mam komputer jak w temacie z procesorem i5-2400, płytą główną Lenovo 7052A9G i chipsetem Q67. BIOS wgrany najnowszy 9HKT58AUS z 06/10/2014. Da się coś zrobić żeby komputer botował z tego dysku? BIOS dysku nie wykrywa, dysk jest widoczny dopiero pod Windows. Na stronie Intela wyczytałem, że do botowania jest wymagany chipset minimum Z97, ale może ktoś zna jakąś sztuczkę i działa mu ze starszymi chipsetami. W obecnej sytuacji muszę tego SSD używać jako drugi dysk, a wolałbym jako systemowy.
Zmieniałem w BIOS-ie tryb botowania z Auto na UEFI, ale to nie pomogło.

Pozdrawiam,
Marcin G.