Witajcie.
Potrzebne są dwie drukarki do biura. Laser (lub LED) mono, sprzętowy
duplex, LAN.
Najlepiej osobny toner, osobny bęben (jak np. w OKI).
Toner o wysokiej pojemności - zdecydowanie powyżej 3 tys. stron.
Możliwość zakupu niedrogich zamienników tonerów.
Dopuszczam chipy, jeśli zamienniki dostępne w handlu też je posiadają.
Maszyny do wydruku typowych wydruków biurowych (faktury, zestawienia),
jakość i rozdzielczość zupełnie bez znaczenia.
Ważna wytrzymałość urządzenia, aby drukując ryzę papieru w ciągu od
dwóch dni do tygodnia wytrzymały kilka lat.
Tylko drukarka, bez skanera czy innych dodatków.
Cena do ok. 1000 zł. netto za urządzenie.
Jeśli coś droższego uzasadnione tańszą eksploatacją (np. tonery na 15
tys. stron) - to też poproszę o wskazanie.
Chyba tyle wymagań.
Jakieś propozycje?
--
Pozdrawiam.
Adam
|