Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Tablet z telefonem i wymienną baterią?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Tablet z telefonem i wymienną baterią?
From: ppraworzadnosc@gmail.com
Date: Thu, 19 Apr 2018 14:32:31 -0700 (PDT)
Witam!
Padł mi właśnie telefon komórkowy i muszę wymienić. W związku z tym że padnięta
komórka używana była głównie do map/nawigacji, zastanawiam się nad
tabletem/phabletem. Ale odstrasza mnie w tych sprzętach czas działania na
baterii. Czy znacie/możecie polecić jakiś model, do którego można kupić
wymienne baterie? I które można ładować w zewnętrznej ładowarce?
Do mojej drugiej komórki mam 3 zapasowe baterie, zawsze naładowane, przez co
mam spokój na cały dzień a baterię mogę łatwo wymienić choćby na ulicy. Ten
sposób sprawdza mi się bardzo dobrze - w miarę możliwości wolę unikać
powerbanków przez możliwość uszkodzenia gniazda ładowania.
Znajomi mówią mi, że nie ma tabletów z wymiennymi bateriami, ale może jednak?

Pozdrawiam