Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obracający się ekran w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obracający się ekran w laptopie
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 10 Mar 2018 01:49:57 GMT
On 2018-03-09, Bolko <suryga@gmail.com> wrote:

> Service tag GWV6GS1
> dell.com/support ściągnąłem program do diagnostyki i zrobiłem pełen test
> ale nic sensownego nie wykrył

Poguglałem odrobię i problem występuje dość często, przy bardzo różnych
laptopach i o ile rozwiązań ad-hoc jest kupa (np CRT ALT strzałka w
górę), o tyle permanentnych praktycznie nie znalazłem. Przypuszczalnie
jedno z wielu ułatwień M$, którego support w swojej łaskawości sugeruje
poinstalować wszystkue updaty.

--
Marcin