Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] telewizja na PC, tuner, czy inne rozwiązanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] telewizja na PC, tuner, czy inne rozwiązanie
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sun, 4 Feb 2018 20:12:52 +0100

W dniu 04.02.2018 o 19:24, ToMasz pisze:
witam
moja mama ogląda TV na komputerze. Niestety na win XP. trzeba by przejść na win7, albo 10, ale "niedasie" bo na nowszysch windowsach urządzenia nie działają. ma już dwa tunery, leadetk winfast i kworld jakiśtam. Do winfasta istnieja jakieś kombinowane sterowniki do win7. urządzenie jest poprawnie widziane w managerze urządzeń, ale dzwięku niema. znaczy jest, ale wyłączony. można go załączyć grzebiąc w zaawansowanych ustawieniach, ale przy wyłączeniu programu obsługującego tuner tv, następuje ponowne wyłączenie dzwieku. więc jak dla mojej matki - odpada. win10 - sterowniki się "nie instalują". Potrzebuje innego rozwiazania na ogladanie telewizji kablowej na PC. na tych starych zakresach, na S-kach, nie dvbt.

W tej kablówce nie ma TV cyfrowej? Może najwyższy czas przejść na jakiś mały LCD z DVBT - jakość obrazu i wygoda obsługi bez porównania, do tego telewizor też umożliwi oglądanie TV analogowej.

słyszałem że kiedys były tunery, wpinane pomiędzy kompa a monitor. nie umiem znaleźć. dvbt zdominowało rynek. nie umiem znaleźć nawet nowszego, w sensie takiego który na CD ma sterowniki do win7 tunera tv! Myślałem juz nawet o kupnie (oddam gratis) magnetowidu który będzie robił za tuner - ale nie podłącze go do monitora PC. ostateczne rozwiązanie to kupno starego TV LCD, ale to kolejny klamor na biurku i trudno stwierdzić ile podziała.
Poradźcie coś proszę

Mam na zbyciu leżący w szafie od dłuższego czasu tuner Compro: http://www.compro.com.tw/poland/product/e600f/e600f.html - chyba nawet uruchamiałem go na XP, na 7 działał bez problemu. Skąd jesteś?

--
Czarek