Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zyxel NSA310 i problem z wybudzeniem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zyxel NSA310 i problem z wybudzeniem
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 2 Feb 2018 17:00:23 +0100
Witam.
Znajomemu poleciłem, zakupiłem i postawiłem serwer Zyxel NSA 310.
Włożyłem tam dysk o wielkości 1 TB zdaje sie że Toshiby.
Wszystko było w porządku do momentu gdy znajomy zmienił sobie router z
poczciwego Funboxa na mocno wypasionego Asusa DSL-AC68U.
Od tamtego momentu zaczęły się dziać cuda z dostępnościa do biblioteki
multimediów. Objawia się to długim dostępem do np. filmów i na TV wyskakuje
komunikat o złym formacie plików. Po resecie NAS dostęp do plików wraca i
można sobie oglądać do woli. Nie potrafię odpowiedzieć na jego pytanie co
może być taką przyczyną. Nie ma tam ustawionego harmonogramu wyłączania
serwera.
--
...::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? – triumfalnie spytał