Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Włączanie / wyłączanie dysków

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Włączanie / wyłączanie dysków
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Sun, 25 Feb 2018 10:00:41 +0000 (UTC)
Użytkownik 2late deadlog_FILTR_@wp.pl ...

> Usluga indeksowania windows?

Prawy klik na partycji - zezwalaj na indeksowanie - odhaczone.

> Kazde wlaczenie / wylaczenie to niepotrzebny szok.

Ano o to własnie chodzi.

> Rozwiazaniem bylby NAS ale to takze polecam 24/7/365

W sensie ze w tym nas maja dyski sie krecic na okragło?
Bo jezeli tak, to  chyba w kompie tez to moge wymusic...
Ja ich uzywam moze raz na 3 dni wiec raczej myslałem, zeby po prostu
lezały wyłączone i jak raz na 3 dni sie włącza to lepiej niz jak sie
właczaja x razy dziennie...
Co sadzisz?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także