On 2018-01-26 16:56, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:45:39 +0100, Uncle Pete napisał(a):
Sprzedawca ma trochę za dużo negatywnych komentarzy.
2,1% to dużo??
Moje wieloletnie doświadczenie z Allegro pokazuje, że przy gdzieś
powyżej 0,5% negatywów należy przynajmniej przeczytać te negatywy. Raz
było nawet tak, że gość miał tylko dwa negatywy na kilkaset pozytywów, a
mnie oszukał dokładnie tak, jak było napisane w jednym z nich. Teraz,
kiedy można nie bać się odwetowca, sytuacja może się poprawić.
Ponadto w przypadku sprzedawców różnych powystawowców,poleasingowców i w
leżaków magazynowych sprzedawcy często mają tendencję do zbyt
optymistycznego opisu stanu sprzętu. Lubią także opisywać wady w taki
sposób, abyś w miarę możliwości ich nie zauważył.
Wracając do tego konkretnie sprzedawcy czytamy np. taki komentarz:
"Towar niezgodny z opisem. Dzwoniłem do sprzedawcy , zapewniał mnie że
laptop jest grade A , czyli nie starszy jak 1 rok, . Jest grade B.
Bateria nie chciala się ładować. Opis: bateria trzyma co najmniej 1 h.
Zamówiłem dodatkowo dysk 500GB. Laptop go nie widział. W opisie
reklamacje DORR TO DOOR, w regulaminie jest , że kupujący ma dostarczyć
towar na swój koszt. Oddałem towar. Zwrot pieniędzy otrzymałem po drugim
e-mailu. Na pierwszy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Nie polecam
sprzedawcy."
|