Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2,5" do laptopa - 200zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2,5" do laptopa - 200zł
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 17 Jan 2018 22:37:35 +0100
Wniosek jest taki, że pytanie nie było do Ciebie :)
To może ja spróbuje. mam lapka athlon2 wartego 300zł maks i drugiego i5 wartego ponad 1000zł. w obydwu kliam na ikonę chroma. (albo arkusza kalkulacyjnego, albo dokumentu do edycji. wieksz który jest szybciej gotowy do pracy? Ten za 300zł. bo ma dysk ssd. Tak więc dyski które dałeś do porównania, traktuje jako produkt na wyprzedaży, bardzo tani, ale bezużyteczny. Jeśli ktoś Ci poradzi kup dysk talerzowy do laptopa, a jeszcze 5400rpm, to raczej cię gośc nie lubi

ToMasz