Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] To jest raczej NEWS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] To jest raczej NEWS
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 12 Jan 2018 17:25:04 GMT
Witaj pueblo, 10 sty 2018 w news:5a55f827$0$5160$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Witaj Borneq, 09 sty 2018 w news:p331vr$ren$1@node1.news.atman.pl

> Podobnoż taki atak jest bardzo mało prawdopodobny.

A do tego sam MS udostępnia sposób na zalbkowanie tego fixa.
https://support.microsoft.com/en-us/help/4073119/protect-against-
speculative-execution-side-channel-vulnerabilities-in

Przy okazji, jest tam też skrypt PS sprawdzający te zabezpieczenia czy
też ich brak. Sprawdziłem to przed i po zainstalowaniu łaty na W7 i wynik
jest taki sam, więc nie wiem czy problem ze skryptem, czy z łatą. W tej
chwili wygląda jakby łata nie działała - czytaj taki sam brak
bezpieczeństwa.