Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Telefon...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Telefon...
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 3 Jan 2018 14:27:40 +0100
W dniu 2018-01-03 o 13:41, marfi pisze:

Moze ktoś poradzi bo nie wiem gdzie pytać:

 Potrzebuję klasyczny telefon "przewodowy -druty tpsa orange"   z bezprzewodową słuchawką, która odbierze połączenie automatycznie w trybie głośnomówiącym i pozwoli mi zdecydować czy kontynuować rozmowę czy odrzucić - dzwonią głównie spamerzy.

Tak działały stare automatyczne sekretarki.
Teraz masz automat na centrali w abonamencie ale tej funkcjonalności
niestety brak.
Znajomi zalecają na namolnych dobijaczy: odebrać połączenie coby
się zaktywizowali a potem odłożyć słuchawkę bez rozłączania.
Niech sobie popracują.

Pozdrawiam