Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Slaby zapis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Slaby zapis
From: "Leszek K." <leszek60.wytnij.@gmail.com>
Date: Tue, 12 Dec 2017 08:39:05 +0100
Dnia Mon, 11 Dec 2017 21:48:50 +0100, Adam napisał(a):

> Czym innym jest kopia fizyczna nośnika (Ghost), a czym innym kopia
> logiczna - czyli plików (np. Comodo).
>
> Comodo nie zrobi kopii dysku, który później jest w stanie wystartować.
> W tym przypadku nadaje się w zasadzie do kopii kontenerów maszyn
> wirtualnych.

Wszystkie wymienione prze mnie programy (AOMEI wiem z autopsji - pozostałe
z opisu na stronie producenta) potrafią zrobić obraz dysku/partycji.

> Natomiast oczywistym jest, że w zasadzie nie da się odtworzyć obrazu
> dysku na dysku aktualnie używanym.

Czy ja coś takiego twierdziłem? Chodzi o to, że nawet starym ghostem pod
działającym windowsem zrobisz obraz partycji systemowej, ale żeby ją wgrać
trzeba wystartować z zewnętrznego nośnika, a tu przy nowych komputerach
potrzebne są sterowniki do napędów. Nie próbowałem, ale nie wierzę, że
ghost zobaczy mój dysk NVM.

--
Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.