Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 9 Dec 2017 14:05:12 +0100
W dniu 2017-12-08 o 14:13, jedrek pisze:

Czy dobrze rozumiem, że tą płytę co zamawiasz do auta to już nie jest "oryginał"? :)

Dokładnie tak :-) I właśnie o tym od samego początku piszę: nagrywana płyta "u kogoś" jest czytana wyśmienicie a ja na swoim sprzęcie nie potrafiłem tego uczynić. Aczkolwiek już potrafię, co opisałem w innym wątku o prawie takim samym tytule.

Skąd ta różnica 400 a 1200zł?

Ponieważ płyta ma logo Mercedesa. Jak powszechnie wiadomo, najcenniejszym elementem jakiegokolwiek produktu jest logotyp. Koszty produkcji stanowią dużo mniejszą część ceny.

Jedna płytka oryginalna 1200zł, a 400zł to u kogo? Jakaś kopia zrobiona z oryginału?

Pewnie tak.

A to nie może być 1 płytka i będziesz latał z jedną płytką do każdego auta?

Nie, ponieważ tylko soft jest raz czytany. Mapy nawigacyjne są na bieżąco.

To co wgrasz, aktualizujesz tą płytką w aucie jakoś ulega zgubieniu (np. po wymontowaniu akumulatora)?

Nie.

Z jakich map korzysta ta nawigacja, bo bym sobie porównał co wartają te mapy jeżeli chodzi o Polskę :)

Tego nie wiem. Generalnie są one ok ale szału nie ma. W miastach raczej nie zdarzyło mi się aby nie doprowadziły mnie one pod żądany numer domu. Ale z drugiej strony, jakieś 3 lata temu pociągnięto w pobliżu mojego miejsca zamieszkania ulicę łączącą osiedla 2 miast. Nie jest to żadna podrzędna dróżka lecz codziennie zakorkowana dużą ilością aut jezdnia. Na mapach wciąż jej brak. W Googlach pojawiła się już dawno.

--
Pozdrawiam,
Marek