Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybrać z dostepnych platform, niekoniecznie najnowszego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybrać z dostepnych platform, niekoniecznie najnowszego
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 2 Dec 2017 12:49:06 +0100
Dnia Thu, 30 Nov 2017 22:26:29 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> Przeglądałem 2011, 1366, 1150 i 1151. Wychodzi na to że jeśli mam to
> dalej rozwijać, 1151 jest najbardziej sensowne, co nie znaczy że
> sensowne bezwzględnie bo przeciez Intel na milion procent jutro zmieni
> podstawkę na N+1 a pojutrze na N+2.

No tak, wszyscy znamy cholerną politykę Intela :) Ale wracając do
rzeczy, wydawało mi się że platforma 1150 oferuje wiekszy wybór procków
a te najszybsze będą tańsze od odpowiedników na 1151.  Twierdzisz że nie
jest tak. No OK, ale w czym 1151 lepsza od 1150? Są jakieś unikalne
rzeczy na 1151 których nie znajdę w 1150 (no może oprócz DDR4, co mnie
specjalnie nie rajcuje)? Wiem że marudzę ale nic mnie nie goni więc co
mi szkodzi popytać :)
--
Jacek
I hate haters.