Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Czy VGA może być od integry?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Czy VGA może być od integry?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 20 Dec 2017 23:58:11 GMT
O co mi chodzi? O starszy sprzęt, CPU Intel Core2 Duo E6550, GPU Radeon
3850 GeCube 512MB. Karta wg spec. ma 2xDVI i HDTV / S-Video / Composite
Out. Ale miałem zdjęcie tyłu tego kompa i wydaje mi się, że widzałem tam
też złącze VGA.
Czy możliwe, żeby taka płyta miała zintegrowaną kartę graf. z VGA? A
jeśli tak, to jak się do niej podłączy monitor, to trzeba wyłączyć ATI,
czy mogą działać obie bezkonfliktowo? Ja się kompletnie nie orientuję jak
to było 10 lat temu - nie wiem po prostu jaki (z jakim kablem) monitor
skombinować.