Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 29 Nov 2017 18:13:06 GMT
Witaj Marek S, 28 lis 2017 w news:ovknmf$bt2$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Mam plyty DVD-R kilku producent˘w ale tylko od jednego czytane sa
> bezblednie. Inne praktycznie w og˘le nie sa odczytywane, moze z
> wyjatkiem wspomnianych TDK˘w.

Aaa, to możliwe. Kilkanaście lat temu sporo wypalałem i dowiedziałem się
żeby zwracać na to uwagę. W starym Nero był taki dodatkowy program Disc
Info, który odczytywał sporo info o nośniku jako produkcie.
Ale pamiętam też że nagrywarka też miała znaczenie. Miałem całkiem
dobrego Teaca który palił i czytał wszystko i co najważniejsze jego
wypalanki nie sprawiały problemu w innych sprzętach, a płytki z tańszych
napędów czasami tak.